Hodnocení obchodu
Děkujeme za Vaše hodnocení, oblíbená svítidla máme ihned k expedici.
Modernisvitidla.cz
Děkujeme za Vaše hodnocení, zdraví Martin Cmunt
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, při objednání jsme Vám posílali informaci o termínu dodání, stejný datum byl uvedený také u popisu svítidla. Zboží Vám budeme zasílat již za dva dny, tak jak bylo v plánu.
Děkuji, zdraví Martin Cmunt
Zásilka byla doručena včas a bez problémů
Děkujeme za Vaše hodnocení, dbáme na to, aby jsme termíny doručení dodrželi.
Martin Cmunt
a Modernisvitidla.cz
Jsem spokojený
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup u nás, rádi Vás opět uvidíme. S pozdravem Martin Cmunt
Děkujeme za Vaše hodnocení, rádo se stalo. Martin Cmunt
plná spokojenost s dodáním světla
Děkujeme za Vaše hodnocení a doufáme, že se k nám budete s nákupy nadále vracet.
dobrý obchod , doporučuji
- na vebu uvádějí že zboží na skladě vyexpedují za jeden až dva dny , ve skutečnosti expedují pouze jednou týdně ( úterý ) , to se nedozvíte dokud tam nezavoláte
- zrušil jsem objednávku protože toto chování není důvěryhodné a možností je naštěstí víc
Doporučuji e-shopu aktualizaci sortimentu, nebo alespoň rychlejší reakci na nedostupnost zboží. Je smutné, že se zákazník musí dotazovat, co se vlastně děje s jeho objednávkou a sám žádat o zrušení objednávky, pokud není zboží skladem. Dále doporučuji kurz na komunikaci se zákazníkem, nebo si alespoň nechat schválit pár textů od specialisty na komunikaci. Nejsem žádný češtinář a podobně, ale opravdu jsem nedostala moc "čitelnou" odpověď. Slova jako "zlobí", "bohužel" opravdu nejsou adekvátní a dají se nahradit. Určitě bych ani moc neupozorňovala na to, že si vlastně zákazník objednal zboží moc pozdě - "právě se muselo doprodat". Raději by měl e-shop vzít odpovědnost na sebe, tzn. neaktuálnost údajů, nebo to prostě napsat trošku jinak. Odpověď, kterou jsem obdržela: "Dobrý den, Jistě se na nás budete zlobit, ale Vaše svítidlo se muselo právě doprodat, a již nové nebudou. Bohužel proto Vaši objednávku rušíme a děkujeme za projevenou důvěru. Výprodejových produktů je mnohdy již posledních pár kusů a rychle mizí. Jako omluvu přijměte 5% slevu na další nákup. (v tomto případě uveďte prosím do poznámky u případné objednávky). Děkuji, s pozdravem Martin Cmunt" Už jen z této jedné zkušenosti bych zde nakupovat znovu nemusela.
Dobrý den,
ano, chápu Vaši nespokojenost. Musíme se omluvit, stěhovala se celá prodejna, bylo to náročné období. Všem, kterým se nedostalo včas odpovědi se omlouváme.
Děkuji, s pozdravem Martin Cmunt
Dobrý den, prvně bych chtěl říci, že to byl první nákup na tomto portále, který jsem učinil. V uskutečněné objednávce byl uveden termín dodání. A ta nebyla dodržena, objednané zboží nebylo doposud dodáno. Přes telefonický dotaz, který podal mi bylo řečeno, DNES SE VÁM OZVEME. A i to se doposud nestalo. Proto musím smutně konstatovat, že nemohu doporučit Váš internetový portál.
Dobrý den,
omlouváme se za chybu v komunikaci. Vámi objednané náhradní stínítko GLOBO 58930 již nelze dodat, pouze typ 58930, který má jiný vzhled (imitace prasklinek). Lze ale dodat i horní sklo pro lampu, pokud by jiný vzhled byl natolik rušivý.
Modernisvitidla.cz
Jelikož bylo zboží skleněné, bylo perfektně zabalené. Jediný obchod kde jsem sehnala náhradní díl - stínítko na stropní lustr. Rychlá zpětná vazba a dodávka.
Po měsíci jsem neobdržel zboží, které měli skladem.
Dobrý den,
lampička se nám bohužel vrátila jako nedoručená.
S pozdravem Martin Cmunt
za www.modernisavitidla.cz
Levná doprava.Dobře zabaleno,jen pošta mě zklamala-zapomněli dál poslat balík,tak jsem zbytečně dlouho čekal.Proto špatné hodnocení dopravy.
Nakupoval jsm jednou a vše proběhlo v naprostém pořádku. Zejména zboží odpovídalo popisu a lampička je přesně jakou jsm si "vybral." Navíc žádné: "Made in China." Z obchodu jsm nadšený, budu se vracet. Za sebe jedině doporučuji.
vse ok